تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

انسیه خزعلی: پسرم به خارج از کشور مهاجرت نداشته و به‌زودی باز می‌گردد| چیزی به اسم گشت ارشاد نداریم

  • کد خبر: ۱۲۷۴۱۴
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
انسیه خزعلی: پسرم به خارج از کشور مهاجرت نداشته و به‌زودی باز می‌گردد| چیزی به اسم گشت ارشاد نداریم
معاون امور زنان رئیس‌جمهور درباره سفر فرزندش به خارج از کشور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با ارایه گزارشی از عملکرد این معاونت گفت: در یکسال گذشته در حوزه زنان قوی عمل شده است از جمله اقدامات ستاد ملی زن و خانواده ماهانه تشکیل و دو مصوبه داشته است.

معاون امور زنان رئیس‌جمهور ادامه داد: اعتبار خاصی که ویژه زنان در استان‌های مختلف تخصیص داده شده، در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است.

خزعلی درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد، اما باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

وی عنوان کرد: حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند و جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس‌جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیز‌های نقل می‌شود که جای تأسف دارد.

خزعلی در ادامه با بیان اینکه چیزی به اسم گشت ارشاد نداریم، گفت: پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی است که از سال ۹۶ ایجاد شده است. پلیس امنیت اجتماعی بخشی از وظایفش مبارزه با ناهنجاری است.

وی درباره اخباری مبنی بر تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: بله اصلاحاتی در این بحث در حال انجام است و فکر کنم جلسات آخر باشد. باید این موضوع را مسئول شورای عالی انقلاب فرهنگی پاسخ دهند چراکه بنده فقط یک عضو شورا هستم و امیدوارم زودتر مصوبه تکمیل و ابلاغ شود.  

معاون امور زنان رئیس‌جمهور درباره برنامه‌های ترویجی عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: اصل عفاف و حجاب ترویجی و فرهنگ‌سازی است و ما برنامه برخورد فیزیکی با موضوع حجاب نداریم. اصل کار فرهنگی است و امیدواریم به مسیر خود بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->